تأکید هیأت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی افشای« رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب تهران وکیل امیرحسین مقصودلو: «تتلو» برای اثبات توبه‌اش شعری در وصف امام علی (ع) می‌خواند + عکس صحبت‌های «پیمان جبلی» درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت + بیوگرافی سفیر ایران در عراق: رسانه ها برای گسترش روابط ایران و عراق به میدان بیایند بازدید هیئت رسانه‌ای ایران از از شبکه‌های خبری و رسانه‌های عراقی + تصاویر اولین تیزر فیلم موردانتظار «مگالوپولیس» (Megalopolis) فرانسیس فورد کاپولا انتشار تریلر جدید سریال Star Wars: The Acolyte + عکس و فیلم حکایت موش‌های هم‌افزا و گربه سوءاستفاده‌چی یادی از زنده‌یاد احمد گلچین معانی، شاعر، ادیب و پژوهشگر| گلچین گلزار ادب نشست گفت‌وگومحور با عنوان «مربیان و معلمان، پنجره‌هایی به سمت دانایی» پژمان جمشیدی و سام درخشانی با «تگزاس ۳» به سینما‌ها می‌آیند + زمان اکران گرد پیری بر چهره حامد بهداد + عکس پیکر زنده‌یاد «مسعود اسکویی» راهی خانه ابدی شد + عکس
سرخط خبرها

«عروسک» زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد در خانه سینما اکران می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۱۱۵۱
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
«عروسک» زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد در خانه سینما اکران می‌شود
انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران برای اولین بار فیلم «عروسک»، آخرین اثر اصغر یوسفی‌نژاد را در خانه سینما به نمایش می‌گذارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران ضمن برگزاری مراسم نکوداشت زنده‌یاد اصغر یوسفی نژاد منتقد و کارگردان سینما، برای اولین بار «عروسک» آخرین فیلم این کارگردان را در خانه سینما به نمایش می‌گذارد.

فیلم «عروسک» آخرین ساخته زنده‌یاد اصغر یوسفی نژاد ۲ سال قبل متقاضی شرکت در جشنواره چهلم فیلم فجر بود که هیات انتخاب آن را رد کرد، در حالی که برخی اعضای هیات انتخاب از فیلم تعریف می‌کردند.


فیلم «عروسک» (قولچاق) داستانی درام و اجتماعی دارد. نویسنده و کارگردان این فیلم اصغر یوسفی نژاد است و ماجرای این فیلم در تبریز اتفاق می‌افتد. تهیه‌کننده فیلم جلیل صحت از اعضای انجمن منتقدان سینمای ایران است.

در این مراسم، عوامل فیلم «عروسک» و خانواده مرحوم یوسفی نژاد درباره او صحبت خواهند کرد و سپس فیلم «عروسک» برای اولین بار به نمایش در می‌آید.

این مراسم در روز سه‌شنبه ششم تیر ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار خواهد شد. شرکت در این برنامه فقط برای اعضای انجمن میسر است.

منبع: مهر

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->